dpd romania

Istoric

DPD România este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de curierat din România și este parte a DPD Group la nivel european.

DPD România oferă servicii de curierat atât intern, pe întreg teritoriul României, cât și internațional în toate țările din Uniunea Europeană.

Clientul a dorit creșterea numărului comenzilor internaționale pentru livrări din România către alte țări din Uniunea Europeană.

Analiză

La preluarea contului de Google Ads, în cont nu existau campanii anterioare.

Am analizat competitorii (atât companii de curierat cât și platforme care oferă o agregare a mai multor companii de curierat) și am putut avea o estimare brută atât a bugetelor investite de aceștia cât și a cuvintelor cheie folosite și a rezultatelor acestora.

Acestea ne-au ajutat în elaborarea strategiei și stabilirea pașilor de implementare, testare și optimizare pe parcursul campaniei pentru a atinge rezultatele pe care ni le-am propus.

Soluție

Am stabilit conversia ca fiind comanda fermă pentru livrare realizată de vizitatori prin intermediul formularului disponibil pe paginile de campanie.

Am început campania de Search cu o audiență cât mai largă și un pool cât mai mare de cuvinte cheie relevante, pentru a putea colecta cât mai multe informații și date care să ne permită optimizarea ulterioară a tuturor elementelor campaniei.

Pe parcursul celor 6 luni de când campania rulează am optimizat atât elementele acesteia din Google Ads(keyword lists, copy-ul pentru anunțurile din Search, audiențele folosite etc) cât și elemente ale paginilor folosite și interacțiunea ulterioară cu utilizatorii (email funnels, copywriting pe paginile de campanie, UX/UI, optimizarea formularelor de calcul și comandă etc).

Rezultate

Rezultate principale ale campaniei generate în urma optimizării acesteia:

  • Rată de conversie(CVR) de 12%

  • Rată de click(CTR) de 18%

Dupa primele 2 luni rezultatele erau următoarele:

  • Creștere cu 400% a numărului de conversii lunare față de prima iterație
  • Creștere cu 230% a numărului de click-uri lunare față de prima iterație
  • Creștere cu 300% a numărului de afisări lunare față de prima iterație

Acum, la peste 6 luni de la începerea campaniilor rezultatele (comparativ cu cele obținute dupa primele 2 luni) au fost:

  • Creștere cu 100% a numărului de conversii lunare față de primele 2 luni de campanii
  • Creștere cu 115% a numărului de click-uri lunare față de primele 2 luni de campanii